FAQ

 
Pyt. 1 Jak zalogować się do iKsięgowość24?
Pyt. 2 Czy Biuro, które posiada oprogramowanie Comarch ERP Klasyka może dołączyć do Społeczności?
Pyt. 3 Czy Biuro, które chce dołączyć do Społeczności musi posiadać własną stronę internetową?
Pyt. 4 Jeśli Biuro nie posiada wszystkich modułów wymienionych w ramach Standaryzowanej Usługi Księgowej to czy może dołączyć do Społeczności?
Pyt. 5 Czy Biuro, które nie korzysta z oprogramowania Comarch może dołączyć do Społeczności Biur Rachunkowych?
Pyt. 1 W jaki sposób określana jest pozycja Biura w wyszukiwarce?
Pyt. 2 Co oznacza logo IBR w wyszukiwarce?
Pyt. 1 Czy każde Biuro będące Klientem Comarch ma dostęp do Panelu Biura Rachunkowego?
Pyt. 2 Jak mogę zmienić nieprawidłowe/nieaktualne dane na wizytówce?
Pyt. 3 Dodałem/am certyfikat uprawniający oraz polisę OC ale w zakładce "Pozycjonowanie" punkty nie zostały naliczone?
Pyt. 1 Co oznacza w Cenniku iKsięgowość24 limit miesięczny wymiany dokumentów: do 10, do 100, bez limitu dokumentów?
Pyt. 2 W jaki sposób mogę oferować bezpłatnie swoim klientom program Comarch ERP XT?
Pyt. 3 Co należy zrobić, gdy mojemu klientowi wygasł okres próbny w programie Comarch ERP XT (iFaktury24), a ja nie zdążyłem/-am zgłosić go do Internetowej Wymiany Dokumentów?
Pyt. 4 Dlaczego po wejściu na zakładkę "Wymiana Dokumentów – IWD" mam wyszarzony przycisk Formularz zamówienia usługi IWD dla klienta?
Pyt. 5 Dlaczego na Formularzu zamówienia usługi IWD dla klienta mam wyszarzoną opcję Klient korzysta z oprogramowania Comarch ERP XT?
Pyt. 6 Dlaczego podczas wypełniania Formularza zamówienia usługi IWD wyświetla się komunikat „Klient o podanym loginie nie aktywował konta w programie (poprzez link aktywacyjny) i/lub nie otrzymał numeru ID klienta [...]” i nie mogę wysłać formularza?
Pyt. 7 Co należy zrobić, gdy otrzymałem/-am wiadomość „Potwierdzenie realizacji zamówienia Comarch Internetowa Wymiana Dokumentów”?
Pyt. 8 Dlaczego po otrzymaniu Potwierdzenia realizacji zamówienia Comarch Internetowa Wymiana Dokumentów na zakładce "Wymiana dokumentów – IWD" Status konta wynosi "Nieaktywne"?
Pyt. 9 Dlaczego po wejściu na zakładkę "Wymiana Dokumentów – IWD" pokazuje się komunikat: „Server Error in '/' Application. There is no row at position 1.”
Pyt. 10 Czy Biuro Rachunkowe może założyć dla siebie konto na Comarch ERP XT i korzystać bezpłatnie z programu?
Pyt. 11 Czy Biuro Rachunkowe może założyć dla siebie konto na Comarch ERP XT i po wykupieniu pakietu przesyłać dane za pomocą IWD?
Pyt. 12 Czy należy składać ponownie zamówienie na konto IWD dla klienta w przypadku zmiany loginu na koncie w Comarch ERP XT?
Pyt. 13 Co należy zrobić chcąc zmienić oddział biura, w powiązaniu z którym zostało założone konto IWD dla klienta Comarch ERP XT?
Pyt. 14 Co należy zrobić, gdy konto IWD zostało założone dla klienta pracującego na programie Comarch ERP XT i klient zmienił oprogramowanie na Comarch ERP Optima (lub odwrotnie)?
Pyt. 15 Co należy zrobić, jeżeli klientowi kończy się bezpłatna licencja na pakiet Faktury i nie wystawił on żadnych dokumentów w zadanym okresie?
Pyt. 16 Jak odszukać dane przesłane do biura od klienta?
Pyt. 17 Jak sprawdzić dlaczego klientowi, pracującemu na programie Comarch ERP XT (iFaktury24), wygasa/-ła licencja na pakiet Faktury?
Pyt. 1 Jak założyć konto Comarch ERP XT?
Pyt. 2 Jak aktywowować usługę Internetowej Wymiany Dokumentów (IWD) w biurze rachunkowym?
Pyt. 3 Jak zgłosić Klienta Comarch ERP XT do Internetowej Wymiany Dokumentów (IWD)?
Pyt. 4 Jak biuro rachunkowe spina użytkownika Comarch ERP XT w Comarch ERP Optima?
Pyt. 5 Jak wysłać dokumenty w Comarch ERP XT bezpośrednio do biura rachunkowego?
Pyt. 6 Jak odebrać dokumenty w Comarch ERP Optima przesłane przez użytkownika Comarch ERP XT?